fredag 25 mars 2011

Hurra!

Igår var det sista dagen för oss på medicin 8 i Karlshamn! Ganska tråkigt att lämna, jag har trivts kanon, men ändå ganska skönt för nu är det faktiskt bara HALVA TERMINEN KVAR! Helt sjukt! Fattar inte vart tiden tagit vägen? Ett delmål avklarat, only three to go. Känner dock lite stress. Dessa 10 veckorna har gått sjukt fort, ska resterande 10 veckor gå lika snabbt? Och vi ska hinna skriva en hel uppsats?
Firade av med att däcka på soffan hemma och ett glas vin med Philip igår i alla fall. Dock inte i kombination med varandra. Körde en omvänd ordning. Däcka först, vin sen ;)

Dessutom är jag skitglad, jag loggade in på Itslearning där vi får all info kring skolan, och Ambio Helse kommer 29 mars och informerar om att jobba som ssk i Norge! Wohoo!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ska möta Maria och vi ska sitta och gå igenom min projektplan och diskutera inför uppsatsen. På måndag morgon kör vi igång. Vad är ert problem? Heehehehehee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar