söndag 28 augusti 2011

Åter på banan!

Frisk och kry igen och allt börjar bli i sin ordning. Skönt! Denna veckan börjar mitt nya schema, vi går över till det "normala"på avdelningen och sommaren är slut. Känns konstigt att inte återgå till skolan när sommaren är slut.

Adecco ringde mig i torsdags, vi hade bestämt tid för en intervju, men jag sa att det nog var bäst att vi bokade en ny tid med tanke på hur jag mådde. Kan bli lite jobbigt om jag hade varit tvungen att springa ifrån och spy... ;) Så imorgon kl 10 blir det intervju! Lite nervöst, vet inte alls vad man kan vänta sig för frågor osv?!

Vår plan är att åka i mitten av oktober eftersom Maria ska jobba i resursen här i Karlskrona och var tvungen att lägga schema til 9 oktober för att få ihop sina timmar. Hoppas det går att lösa! Tydligen är ju Bergen Europas regnigaste stad enligt Wikipedia. Vet inte hur bra källan är i detta fall, men oavsett så är det nog väldigt mycket regn. Antar att jag får investera i ett regnställ och gummistövlar innan avresa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar