tisdag 15 november 2011

Dimma...

Okej. Fem nattpass i rad är ingen positiv grej. Nätterna har dock gått kanon och det är lite mysigt att jobba natt ändå. Smyga omkring i mörkret och se så patienterna mår bra. Dock inte lika mysigt när något jobbigt händer, t ex en superdiarré eller en försämring rent allmänt.
Har knappt kunnat sova inatt, vaknade till kvart i 4 imorse och hade svårt att somna om. Nu går jag som i en dimma och känner mig långsam och har dessutom en riktigt tråkig huvudvärk... Men, ska inte klaga nuuu!

Idag skiner solen och jag känner mig lycklig. Och det är ju såklart alltid positivt :) Ska åka in till byn om en stund och shoppa lite nödvändigheter och kanske lite annat. Jag måste nog erkänna att jag har lite ångest inför framtiden också. Vad jag ska göra och vart jag ska bo. Och hur länge ska jag stanna här? När jag tänker på det känner jag mig inte lika lycklig, utan mest besvärad egentligen. Det är faktiskt skitjobbigt att inte veta vart jag ska ta vägen efter min period här i Bergen...

Well well, slut med svammel nu. Dags att lapa lite sol! Ha deeee'!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar