söndag 13 november 2011

Zzzz....

Okej, uselt med uppdateringar här, jag erkänner. Veckan har varit helsnurrig och om 30 min ska jag till jobbet för min femte och sista nattvakt. Puh... Känner mig helt avskärmad från verkligheten.. Nätterna har gått bra i alla fall, skönt! Hoppas sista natten blir som de andra, utan några oväntade händelser.
Det sjuka när man jobbar natt är att det känns som man lever i ett ständigt mörker. Har tvingat upp mig själv kl 14 om dagarna för att få lite dagsljus men känner att jag ikväll är helt färdig. Huvudvärken smyger sig på och jag ligger back både i sömn och matintag. Ska bli väldigt skönt att gå hem och lägga sig imorgon bitti!

I måndags kom en ny tjej till vår lilla familj här också! Så nu är vi fullt hus, men tror och hoppas det ska gå bra. Vi är 5st lugna tjejer och det är skönt. Hade varit jobbigt om en av oss varit hyperaktiv :P

I helgen har Annas och Toves kompis Carin varit på besök. Jobbade med henne förra sommaren när hon var nyfärdig sjuksköterska. Kul att träffa henne igen! Tjejerna hade varit nere i byn och köpt färska räkor som fiskarna står och säljer nere vid hamnen. Så underbart gott! De andra lyxade till det med vin och jag tyckte lite synd om mig som drack vatten, haha. Såhär mysigt hade vi det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar