onsdag 23 november 2011

Shopping

Helgen hemma var riktigt bra. Bortsett från att jag strök sönder min blus jag hade köpt till bokreleasen. Satte igång strykjärnet som stod på högsta värme, sänkte ner den till lägsta eftersom blusen skulle vara hel. Tyvärr hade inte strykjärnet blivit tillräckligt svalt och jag gjorde en ca 5 cm stor reva i blusen. BRAAAA. Så det hela slutade med att jag lånade min systers klänning och hade en helt annan outfit. Men det blev fint ändå :)

Hemma i Karlskorna blev det en hel del shopping och idag fortsatte jag i samma spår när jag och Tove var inne i byn. Hittade bland annat ett par nya träningsbyxor som sitter som en smäck! Sen var jag och Tove inne på Kicks och jag blev lite förälskad... I ett finfint läppstift/läppglans från Dior (vilket såklart gör att det hela känns ännu mer fancy). Älskar dessutom namnet, Dior Addict Lipstick :)


Imorgon är det jobb igen och jag ska vara på Barnekirurgen. OMG. Okej. Det ska bli väldigt spännande och intressant men jag är sjukt nervös för att jobba med barn. Har dock tackat ja till massa vakter i december och under julen på Barneklinikken så det är väl lika bra att jag vänjer mig. Spännande ska det bli i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar