lördag 19 november 2011

Överraskningsmoment!

Jag älskar att överraska folk! Idag var det min älskade mamma som var mitt mål... För ett par veckor sedan bokade jag en hemresa, hem till Karlskrona, utan att hon fick veta. Mammas man Mats och min syster har vetat hela tiden och vi har smidit planer ihop... :)

Ikväll, 18 november, har min mamma haft bokrelease! Kunde ju inte missa detta... Hon har alltså skrivit en bok, vilket i sig är rätt sjukt. Har inte riktigt fattat det känns det som! Här kan ni spana in boken: http://www.rebornlifestyle.com/
Så tidigt imorse gick flygbussen, flyget lyfte kl 06 till Köpenhamn och 11.30 kom jag fram till Karlskrona. Hade sms-kontakt med min syster så jag visste var de befann sig. När de är på Indiska kommer jag dit och mamma blev gaaanska förvånad :D Så underbart! Kvällen har varit perfekt, det kom ungefär 150 personer på releasen och alla verkade på gott humör. Är så stolt över min mamma!

Puss på min älskade familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar