torsdag 8 september 2011

Förberedelser

Är inne i något slags stim nu av förberedelser så shoppar loss. Dock bara nyttiga saker som är ett måste inför min tillfälliga flytt till Bergen. Har som sagt hittat ett snyggt regnställ och en härlig fleecetröja (eller har jag glömt skriva det?) och det enda jag saknade till min outfit var gummistövlar. Så, då tyckte jag att det var lika bra att leta upp några. Sagt och gjort. Hittade ett par varmfodrade stövlar på Ellos, pris 899 kr, men hade en erbjudandekod (de bara matar en med det) som gav mig 40 % rabatt. Perfekt! Så betalade 584 kr inkl frakt :) Gillar mina klipp jag gör!

Har lite annat fix att göra innan avresa. Ringa a-kassan, försäkringskassan, vårdförbundet, fixa nytt pass (mitt går ut i januari), etc... Är väl i och för sig ingen stress men känner att jag måste ta tag i det snart, mest för min egen skull så jag blir lugn. Behöver även köpa en resväska, en sån där riktigt stor ni vet. Undrar hur många väskor man behöver ha med sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar