måndag 12 september 2011

Getting closer!

Får erkänna att det är dåligt med uppdatering nu senaste tiden. Vet inte vad jag har att skylla på egentligen? Nåja... Har jobbat hela helgen, fredag, lördag och söndag. Dubbelpass på lördagen pga sjukdom dessutom, 7-21.30. Söndagen började lugn men slutade mer hektisk och jag kom hem kl 22.45. Så kan det gå!

Idag har jag bokat biljetter till mig och Maria. Nu är allt klappat och klart! Känns så overkligt. Nu är det liksom inget mer att fixa. Nu är det bara att vänta tills dagen D infaller. Eller jo, en sak till har vi att ordna med.... Namnskyltar! Ska beställa på Skyltmax som vi gjort förut, bra priser och snabba leveranser. Me like! Funderar på om jag ska fortsätta med en lila som jag har nu...? Svåra beslut här i livet ;)

Har haft en riktigt "att-göra-dag" idag. Avklarat massa måsten som man bara skjuter upp hela tiden... Har bland annat traskat ner till polisstationen och skaffat nytt pass! Haha, det blev så ändå, det är väl lika bra så det är gjort så slipper jag tänka på det sen när jag kommer hem från Norge. Har även varit och hämtat alla mina höst- och vinterkläder! Har ju alla mina saker förvarade på ett ställe med tanke på att jag flyttade hem till min älskade mamma och Mats i början av sommaren. Och nu känns det ju rätt så lagom att plocka fram höstjackan, så tog mig tid till det idag. Skönt att ha det gjort!

Nä nu ska jag sluta svamla, känner att det inte är så mycket vettigt ikväll här. Lovar att skriva annat nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar