tisdag 6 september 2011

Semesterstängt?

Jaha, det har blivit väldigt glest med uppdateringar senaste veckorna. Får skylla på semester och sjukdom! Har varit i Stockholm denna helgen med Maria och sprungit Tjejmilen! Har ju inte tränat sådär överdrivet bra denna sommaren, knappt någonting alls faktiskt... Så var ju inställd på en lite sämre tid. Samtidigt kan jag ändå vara envis när det väl gäller och jag satte ett mål för mig själv - helst under timmen. Var dock införstådd med att det troligtvis inte var möjligt, men kanske i alla fall omkring 60 min hoppades jag på. Och ja jäklar, 59.35 kom jag in på! Så jäkla glad för det :) Maria däremot har tränat en hel del och sprang skitbra! 44.56 kom hon i mål på, vilket gjorde att hon hamnade på plats 151! Inte illa när det är 25 000 som springer!

Idag har jag fyndat regnställ och fleecetröja! Var ute på Team Sportia och kollade, då hade de rea på en del sådana saker. Så hittade ett Dirkinsons regnställ för 999 kr, ord.pris 1395 kr och en fleecetröja från Haglöfs för 399 kr, ord.pris 949 kr. Mycket bra fynd enligt mig! :) Dessutom slog jag på stort idag och gick in på Intersport och beställde hem ett par MBT sandaler att ha att jobba i. Puh. Lite ångest i den beställningen måste jag erkänna, men tror och hoppas det blir bra! Nu upptäckte jag dessutom en butik i Malmö som säljer skorna billigare... Kanske blir att ringa Intersport imorgon och avboka beställningen? 1600 kr vs. 2300 kr...

Har fått svar igen från Adecco förresten! Vår kontakt mailade mig igår eftermiddag och skrev att hon varit i kontakt med mina referenser och allt var bra :) Hon lämnar nu över det till hennes kollega i Bergen som kontaktar oss för jobb i vecka 41 eller 42. Nu börjar det närma sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar