torsdag 8 september 2011

Ingen återvändo...

Jaha, i eftermiddags satt jag och Maria och kollade resor. Vi hittade en bra resa måndag 10 oktober, så vi landar i Bergen kl 13.55. Skickade över förslaget till vår kontaktperson Mailen (älskar hennes namn för övrigt!) så får vi se om hon nappar på det. Hon tyckte att vi skulle åka så vi kom till Bergen en bra tid på måndagen så vi kan hämta nyckel till boendet och installera oss lite. Sen har vi tisdagen på oss att gå till skattekontoret och fixa allt annat sånt som måste fixas. Så nu väntar vi på ett mail från henne så vi kan boka biljetten!

Har precis scannat in och mailat iväg våra anställningsavtal också. Puh. Känns konstigt. Om en månad sitter man väl här med panik över packning och allt som kan väntas i Norge!

Ooooh, en annan sak också som jag höll på att glömma! Beställde mina MBT-skor hos Intersport i tisdags, men när jag kom hem hittade jag en sida på nätet som sålde skorna lite billigare. Har dock läst att man ska undvika att beställa dessa skor på nätet med tanke på att många kopior cirkulerar, men tyckte sidan såg bra ut och den finns en butik i Malmö. Så slog till. Ringde Intersport och avbeställde skorna, beställde dom på Fotkultur i stället, 700 kr billigare! Modellen heter MBT Saba. Fick dom för 1600 kr :) Sjukt snabb leverans dessutom! Beställde dom i går morse, de skickades samma dag och jag kunde hämta ut skorna idag! Stort pluss och jag är mycket nöjd än så länge. Har dock bara gått runt lite här hemma, känns ovant men skönt. Återkommer med mer utvärdering längre fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar