onsdag 18 januari 2012

13 februari!

Okej, igår gjorde jag någonting jag aldrig trott att jag skulle göra. Någonting jag haft i tankarna de senaste 2 veckorna, men som jag absolut trodde skulle rinna ut i sanden. Jag trodde jag kände mig själv så pass väl, men tydligen inte..! ;)
Igår bokade jag en resa till Fuerteventura, SJÄLV!! Hittade ett riktigt bra pris på ett fint 4-stjärnigt all-inclusive, 13-20 februari. Så så fick det bli! Haha! Hit bär det av:
http://www.apollo.se/SE/vart-vill-du-resa/Europa/Spanien/Fuerteventura/CostaCalma/Accomodations/Pages/DesignhotelR2BahiaPlayaampSpa.aspx?hBookingBtn=true

:)

Och ja, jag vet, det är ingen ut-och-upptäcka-världen-resa, men det är ikke det jeg trenger akkurat nå. Jag vill bara ha lite sol, värme och avkoppling. Det räcker liksom att titta ut genom fönstret. Grått, grått, grått, och så lite regn. Pröva att leva med det i 4 månader och se hur mycket ni suktar efter solen ;) Kommer säkerligen inte röra mig varken långt eller mycket, men det känns faktiskt rättså skönt. Dricka lite goda drinkar och kall öl. Känns helt okej liksom!
Det jag är mest förvånad över är att jag faktiskt reser ensam! Det blir en utmaning för mig själv, och jag tror att jag kan må bra av något sådant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar