onsdag 25 januari 2012

Bursdag :)

Igår blev jag 26 år. Vuxenpoäng! Närmre 30 än 20, innebär det att det är kört nu? ;)
Min dag var i alla fall riktigt bra! Började med fellesfrukost när Tove och Maria kom hem efter nattjobbet. Fick ett fint träningslinne av Maria och Tove. Av Ele fick jag sköna sockor hon stickat och ett fint "presentkort" på drinkar!
Brudarna gick och sov ett par timmar till, jag stack och tränade och invigde mitt nya träningslinne. Sedan drog jag och Ele in till byn, vi tog en tur upp på Flöyen så hon fick se den vackra utsikten, och jag köpte en present till mig själv... En ögonkräm och min underbara parfym jag luktat på ett par gånger nu. Erkänn att man blir lite in love with it bara genom att se på förpackningen?! ;)


Kvällen tog oss till Sumo där vi precis som förra gången fick underbart god sushi. När vi gick från Sumo fick vi fortune cookies där jag fick det fina budskapet: "Treat your family best; love your family most". Sen avslutade vi det hela på Bocca med en hel dröööös med goda drinkar! Me like!






Tack för en underbar dag, ni är bäst!!

1 kommentar: