torsdag 12 januari 2012

Träningsmotivation!

Okej, jag har fått ett rejält sug efter att se sådär riktigt skitsnygg och slimmad ut! Så nu begynner jag, tillsammans med Tove, och fram tills sommaren hoppas vi se mer definierade ut. Sen hur det blir är en annan fråga, haha. Men vi försöker i alla fall! Mer protein, mer cardio och styrketräning precis som förut. Tänker t ex inte skippa alkohol eller god mat, men man kan ju hålla sig till helgerna. Vi får se. Har levt väldigt sunt här i Norge faktiskt och vill försöka fortsätta med det.

Har dessutom insett hur BRA kvarg är. Mycket protein, lite kalorier och går att använda till det mesta! Jag har dock än så länge bara prövat att göra smoothie på det och äta det med lite nötter (som en yoghurt ungefär). När jag använt det till smoothie har jag egentligen bara använt kvarg i stället för yoghurt...

1 banan
Blåbär (använder aldrig mått, ta lite så det ser lagom ut ;))
Ca 100 gram kvarg (ett par matskedar)
Mjölk

NAMNAM :)

Dags för mig att vila en stund nu... Ikväll går jag på nattpass 1 av 4.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar