onsdag 11 januari 2012

Framtiden

Okej, jag är sjukt dålig på att uppdatera bloggen nu. Men jag känner att jag inte har så mycket intressant att förtella... Hmm...
Letar lägenhet i Karlskrona... Överväger vart jag vill jobba någonstans... Står nog mellan 48an och akuten. Tänkte att akuten kanske kan vara spännande, mycket att lära liksom! Hmm, what else..? Är lite småsugen på att jobba i Norge i perioder. Och ja, det är pengarna som lockar faktiskt. Hade varit nice att kanske jobba här 2-3 veckor, sen vara ledig och hemma samma period. Samtidigt så saknar jag ett "normalt" liv, att ha ett schema, närhet till familj och vänner. Men det kanske är ett alternativ lite längre fram..? Som sagt, pengarna lockar, och att kunna ha frihet att bestämma när man ska vara ledig.

Well well. Tänkte att jag om ett tag skulle utvärdera lite vad jag lärt mig och fått ut av min tid i Norge.

Ja, detta blev ju väldigt tråkigt inlägg, haha. Men ha det! :)

1 kommentar:

  1. Vi löser att...! Vi åker hem till Karlskrona och utväderar läget, sen får vi se vad som händer. Det är säkerligen inte sista gången vi ser ulrikens topp :). Puss Malin /Maria

    SvaraRadera