måndag 23 januari 2012

Hemlängtan...

Steg upp för 1½ timme sen, trött och grusig i ögonen, men jag vet är det är ett måste att stiga upp ur sängen så pass tidigt. Avslutade mitt fjärde nattpass i morse och måste försöka vända tillbaks dygnet så det blir lite normalt igen... Dessutom har de tydligen startat upp med stambyte här i huset och har tänkt hålla på ett par månader. Okej, BRA! Det innebär alltså att det blir ganska svårt för de som bor här att jobba natt. Inte direkt så att man är så sugen på att vakna till en borr och annat oljud kl 11 när man somnat omkring kl 8... Undrar hur Adecco ska lösa detta? Om man gör stambyte går de väl oftast in i lägenheten också? Och då har man ju inte tillgång till toalett/dusch..? Jaja, inte mitt problem, föööör.... på fredag åker jag hem! :)

Imorgon är jag fri, jag fyller 26 och vi ska kosa oss med sushi på Sumo under kvällen! Mysigt! Det blir väl något slags avsked av Bergen också. Sista kvällen i byn liksom... Sorgligt men sant... Kommer sakna Bergen tror jag. Samtidigt är jag så trött på jobbet nu, trött på deras system och det runt omkring. Men jag antar att det är för att jag vet att det blir hemresa om 4 dagar ;)

Idag blir det inte många knop för min del. Kanske försöka mig på lite träning, men får se. Känns alltid som ett bra sätt att fördriva tiden på, inte direkt så att man har massa annat att sysselsätta sig med här. Är dock lite ledsen för min hörlurar gått sönder, så får ta mina gamla...

Ha det underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar