torsdag 2 juni 2011

Examensdagen kom och gick...

Igår var dagen här. Den dag vi väntat på i 3 års tid. Examen. Konstigt! Jag trodde verkligen jag skulle vara mer blödig och gråta floder, men höll mig bra med ett superleende på läpparna hela dagen. Hade ont i kinderna tillslut, haha! Fick fina presenter av familj och släkt, allt från ett jättefint halsband från min älskade syster till "sjuksköterskeklocka" från pappa och hans fru. Är mycket nöjd med dagen i alla fall! Enda minuset var att det knappt var något folk ute igår, så blev en tidig kväll för min del. Men det gjorde faktiskt inte så mycket, känns som jag är tillräckligt trött idag ändå.

En sak jag ångrar nu i efterhand däremot är att jag inte bestämde mig för att hålla mitt tal. Det hade varit så kul nu efteråt att titta tillbaks och känna mig nöjd över det. Men men, det går ju inte att tänka på det nu, gjort är gjort. Synd bara att jag velade och tvekade så mycket!

Har varit och packat i lägenheten idag. Har inte överdrivet mycket kvar, så skönt! Tycker synd om mina älsklingar Sixten och Gonzo bara, som är ensamma en hel del. Är såklart där varje dag, men det är långt ifrån hur mycket sällskap de brukar ha. De båda ska flytta till Halmstad och jag är övertygad om att de kommer få det kanon där! Självklart kommer jag sakna dom båda massor, känns konstigt att inte ha en katt vid sin sida, men jag vet att det är det bästa för dom båda. Att någon jag känner ska ta hand om dom gör såklart allt bättre, jag vet att de kommer få det bra och kunna vara båda inomhus och utomhus och jag kommer kunna få ta del av hur de har det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar