fredag 23 december 2011

Dan före dan...

Jaha, 23 december idag då ja. Julafton imorgon. Känns väldigt konstigt, har inte riktigt fått någon riktig julkänsla... Men idag tog jag, Maria och Anna på oss tomteluvor som Anna och Maria köpt inne i stan tidigare idag, och julstädade med julmusik i högtalarna! Hehe... Nu sitter vi egentligen mest och väntar på att gå och jobba. Jag ska vara på Barneklinikken inatt och jag hoppas VERKLIGEN det blir en bra natt.

I samband med städandet och vår lilla julstämning vi skaffade oss tog vi även ett fint kort på oss tre i soffan. Tyvärr åkte min kamera i golvet och kraschade... :( Så nu ligger den på bordet här och vill inte starta. Känns riktigt trist, den är ju inte så gammal heller. Men men, kan ju inte ge upp livet för detta, så nu får nästa projekt blir en ny kamera. Ska kolla runt lite så jag hittar något bra.

Nehe, dags att packa ihop väskan inför natten! Ha det underbart och en riktigt GOD JUL till er alla! :)

1 kommentar:

  1. Kanske kan du ta det på försäkringen? Fortsatt God Jul min underbara dotter!
    Kram mamma

    SvaraRadera