onsdag 7 december 2011

Hej mitt vinterland!

Snön har fallit ner de senaste två dagarna och här i Bergen har vi nu mera ca 1 dm snö. Brukar inte vara ett stort fan av snö och vinterväder, men det är så skööönt att för en gång skull slippa regnet och det gråa! Idag har det dessutom varit kallt ute, bara någon minusgrad, och SOL, och för en gång skull gillar jag det. Och det är så otroligt vackert här nu när snön färgar allt vitt! Ser ut som en riktigt vinterlandskap när man tittar upp mot fjällen :) Lovar att ta en bild imorgon och lägga upp, om vädret håller i sig vill säga...

1 kommentar:

  1. Hej! Nu befinner jag mig på andra sidan Norge för jobb. I Tønsberg närmare bestämt. Skulle ju till Oslo egentligen men efter några om och men blev det ändrat i sista sekund. Såg fram emot massa jobb men sitter ganska sysslolös här istället. Bloggar också på hannaochnorge.wordpress.com så läs gärna där om hur jag har det :)
    Hoppas ni har det bra i Bergen! Saknar lägenheten på Inndalsveien nu när jag bor ensam i ett stort hus!

    SvaraRadera