söndag 11 december 2011

Utlovade bilder




Okej, såhär mysigt var det för några dagar sedan. Tyvärr höll det inte i sig särskilt länge... Och tyvärr fick jag ingen fin bild som jag lovat, solen vart borta dagen efter. Kanske kan sno en bild från Tove... Anyway, så är nästan all snö borta nu, jag bor ju i en stad där det regnar konstant. Typ. Så ni kan tänka er hur vägarna ser ut här. Snö, regn, minusgrader/nollgradigt. Inte så kul!
Den sista bilden är från vårt adventsmys förra helgen när det var andra advent!

I helgen har Annas pojkvän Calle vart här och hälsat på. De har mest kosat sig med varandra och vi andra har jobbat. Igårkväll var jag och Tove ute och lyxade till tillvaron, vi tyckte att vi var värda det. Så vi hamnade en restaurang som heter Aroma, mycket trevligt ställe! Jag åt hjortytterfilé och Tove åt entrecote av kalv. MUMS! Sen gick vi vidare och mötte upp Anna och Calle för en supergod drink :)

Idag ska jag försöka skriva ihop mitt personliga brev och skicka iväg till någonstans. Måste ha lite valmöjligheter nu när januari börjar närma sig. Jag säger som våra älskade bergensare: "Ka som skeeer?!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar