tisdag 24 maj 2011

Grå dag, på alla sätt

Massa blåst och regn här idag. Skittråkigt. Var ledig i förmiddags men gjorde inget vettigt... Sen satt jag och Maria lite med våra kompletteringar. Imorgon ska vi försöka göra klart det sista, det var ju mest småsaker. Så skönt! Så nu hoppas vi att han godkänner det första gången vi skickar in, vilket förhoppningsvis blir imorgon!

Idag publicerades resultatet på NKSE-omtentan och fyra var underkända :( Tycker verkligen synd om dessa fyra. Vet inte vad man ska säga, jag lider verkligen med dom... Finns liksom ingenting som tröstar känns det som :( Usch...

Imorgon eller på torsdag ska jag och Maria handla det sista till festen - snacks, efterrätt, vodka. Typ! Det kommer bli nice hoppas jag! Hoppas folk är taggade och sugna på fest. Blir väl några som inte kommer nu med tanke på tentaresultatet.. Kan inte fatta att JAG TAR EXAMEN OM EN VECKA! Helt sjukt! Om två veckor börjar jag min introduktion på avdelning 48. Shit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar