torsdag 5 maj 2011

Planering!

Examen närmar sig med stora steg och examensarbetet börjar röra sig mot sitt slut. Känns konstigt. Vi håller på och kämpar med resultatdiskussionen nu, inget vidare alls om jag får säga mitt!

Beställde min examensklänning i måndags kväll, hoppas den kommer imorgon! Och hoppas den sitter bra nu och är lika snygg som på bilden :) Visar sen när det är 100 % säkert.. Har också fixat ytterligare inbjudningar till min examensdag. Ibland kanske man får göra saker man inte vill, det är väl bra för husfriden. Vi får väl se hur det går och om de kommer!

Funderar mer och mer på maten till examensdagen. Det är så svårt att komponera ihop något bra. Vill ha plockmat/buffé, gärna kall mat. Har först tänkt hemmagjord potatissallad och kall marinerad kycklingfilé, sen massa god sallad och bröd till. Men sen har jag börjat känna att det känns lite tråkigt? Kanske kan vara gott med något mer på menyn liksom..? Tips mottages gärna!

Och så var det ju det där med tal... Måste verkligen bestämma mig snart om jag vill göra det eller inte. Eller.. Jag VILL göra det. Frågan är om jag vågar.. Är ju inte sådär jättekul att stå inför flera hundra människor och prata, haha! Men mja, vi får se.. Ska spåna vidare på vad jag vill säga. Har lite funderingar, men inget färdigt och vill ju gärna ha nåt klart innan jag säger att jag ska göra det. Tiden räcker ju inte till all planering bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar