tisdag 17 maj 2011

Today is the day!

Japp, idag har uppsatsen publicerats! Åtta veckors slit har alltså lämnats in och nu är det dags för att bli sågad... På måndag är det dags för slutseminarium och jag hoppas verkligen att vår kära examinator är på gott humör! Han har en tendens att låta dagsformen avgöra hur hård han ska vara. I alla fall är det så han uppfattas... Vi får se, jag och Maria är i alla fall nöjda med vad vi skapat så nu hoppas vi bara att allt håller hela vägen. Kompletteringar får alla, frågan är bara hur mycket.

Velar fortfarande om talet på examensdagen. Har skrivit ihop det jag vill säga, frågan är bara om jag vågar... Vet att jag kommer känna mig sjukt stolt efteråt, men det ska ju gå att genomföra också?! Är inte direkt några slående ord jag tänkt säga, lite mer tankar på vägen.. Har frågat en klasskompis som styrt upp examensdagen om när jag senast måste bestämma mig. Det är ju trots allt ett par hundra personer som sitter i kyrkan den 1 juni...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar