måndag 23 maj 2011

Opponering - check!

Idag hade vi slutseminarium och jag måste faktiskt säga att det gick skitbra! Examinatorn var på gott humör idag och det är ju aldrig fel ;) Vi fick självklart kompletteringar, precis som alla andra, men vi fick inte så mycket faktiskt. Mest mindre saker vi behöver skriva till eller plocka bort. Och så var det den där problematiseringen... Tråkigt att man typ inte fattar vad man ska göra, haha. Men vi ska väl lösa detta, jag och Maria!

Lite tråkigare saker är att jag tyvärr kommer vara tvungen att göra mig av med mina älskade katter Gonzo och Sixten :( Känns verkligen skittråkigt, men som livet ser ut nu finns det inte någon möjlighet för mig att fortsätta med dom. Och ja, jag vet att djur tar med sig visst ansvar, men tro mig, det är inte med glädje jag tar beslutet.. :( Men som sagt, livet är ju inte alltid som det brukar... Jag tror att de båda kommer må bättre på annat håll, det är därför jag tar detta beslutet.

Om någon skulle kunna tänka sig att adoptera Gonzo och/eller Sixten, eller vet någon som kan tänka sig en katt - snälla, hör av er! Gonzo är 6 år gammal och Sixten är 2 år. Båda är kastrerade och har två helt olika personligheter. Ger mer info om någon hör av sig... 
malincederholm@hotmail.com

Gonzo
Sixten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar