söndag 3 juli 2011

Bara blaj

Helgen har varit skön, ledig fredag, lördag och söndag! För en gång skull. Har varit ute både fredag och lördag så det har inte gått i så många knop på dagarna.. Ikväll har jag kollat på en jättebra film och det va verkligen länge sedan jag såg någon sådär riktigt bra, förutom "Man on fire". Men i alla fall, ikväll såg jag "The Holiday". En sån där "feel-good-film" och allmänt mysig. Rekommenderar den verkligen! Eller ja, jag rekommenderar båda två, det är lite beroende på vad man är ute efter för film helt enkelt :)

Imorgon är det dags för jobb igen. Måndag till fredag denna veckan. Hoppas för allt i världen att jag slipper vara patientansvarig imorgon, med tanke på att jag varit ledig nu i tre dagar. Det är alltid mycket på måndagar och har man inte varit där på helgen så brukar det vara maaaassor att läsa in och troligtvis massa nya patienter också. Inte alls kul att ronda när man inte känner patienterna alls. Men men, vi får väl se imorgon hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar