torsdag 6 oktober 2011

Nervositeten kryper fram...

Idag är det torsdag och det är bara fyra dagar tills vi sitter på flyget mot Arlanda. Jag börjar mer och mer oroa mig över att inte få jobba när vi väl är i Bergen... Kanske är knäppt, och visst, jag har ju inga direkta utgifter, så jag överlever väl med mina sparade pengar jag tar med mig. Men liksom, en av anledningarna till att åka till Norge och jobba är ju faktiskt att få en bra lön.

Vår kontaktperson har varit lite halvkass på att höra av sig senaste dagarna tycker jag med. Visst, hon var ledig i slutet på förra veckan, men hon skickade ett uppdrag på Nevrologen 2, men inte förrän 21 oktober. Svarade henne, men fick inget svar tillbaks på att hon bokat mig. Maria fick bekräftat och har fått andra pass inbokade. Ska nog ringa henne imorgon, för nu imorse hade hon skickat om ett ledigt pass, och det var samma datum, tid och avdelning.. Fattar ingenting?

Annars har jag inte gjort så mycket i veckan, bara slappat... Är för övrigt så jäkla trött om förmiddagarna. Sover 10-11 timmar/natt och jag gillar det inte alls. Tycker bara jag blir tröttare!
Annars har jag bakat, spelat datorspel, lagat mat och annat mysigt. Försökte mig på vaniljbullar (ni vet såna där goda sockerbullar med vaniljkräm i) igår, det gick sådär. Var ganska mycket pyssel, gjorde ju egen vaniljkräm med ;) Den blev i alla fall SKITGOD, själva bullen blev inte lika lyckad. Är lite sugen på att ge det ett försök till. Gör om, gör rätt!
Idag är det typ storm i Karlskrona. Avundas absolut inte snickarna som håller på att lägga nytt tak på huset mitt emot. Ser inte alls skönt ut att stå där i storm och småregn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar