tisdag 5 april 2011

C-uppsats + psykbryt = sant

Det här med uppsatsskrivande kan verkligen vara en berg-och-dalbana. Det har verkligen gått bra de andra dagarna och vi har varit effektiva, men idag föll det för oss. Herregud, vi fick världens bryt framåt eftermiddagen och vi satt och gapskrattade i biblioteket. Vet inte om vi ska skylla på trötthet, dålig luft i bibblan, innehållsanalys eller Google-translate, men kan i alla fall meddela att vi la ner för dagen efter detta, haha! Ska bli intressant att se hur det går med den meningen imorgon.. Förhoppningsvis bättre!

Nu har vi fått in alla pengar till examensfesten som jag och Maria har tagit ansvar för att ordna till vår klass. 28 maj är det dags för fest och 1 juni tar vi examen! Den 1 juni ska vi vara i Fredrikskyrkan mitt på torget och jag blir så jäkla glad när jag tänker på den dagen. Jag kan inte fatta att vi är där om typ 8 veckor! Mette och Frida i klassen har tagit ansvar för organisering av examensdagen, t ex med bokning av kyrka, tillfråga lärare som ska hålla tal, etc. Vissa delar är klart om jag förstår det rätt, men vissa saker är inte i hamn än., men jag tror verkligen att tjejerna kommer fixa dagen kanon!

Dags att hoppa i säng snart, måste bara se klart på Big Brother :) Imorgon har vi handledarmöte kl 8.30, sen fortsätter vi med vår innehållsanalys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar