torsdag 7 april 2011

Förföljd..?

Ska in och jobba på 48an ikväll! Ska bli skitkul, det var flera månader sen jag var där nu när jag tänker efter. Tror jag var där i oktober eller november sist, sen har det varit fullt upp med tentor och praktik. Är till och med lite nervös! Behövs tillskott i kassan, så det är ett måste. I och för sig inte direkt att jag lider av att gå dit ;) Ska bli kul!

Sitter och kondenserar och kodar, tjohej var det går! Jag och Maria är dessutom förföljda av två utbytesstudenter, varav den ena kom fram och skulle prata med mig i början av veckan. Det var ungefär så det började. Måste varit i måndags, jag och Maria satt och skrev och märker att två killar/män sitter och glor på oss sjukt mycket. När vi ska gå kommer den ena fram och ska prata med mig. Pinsamt, skämdes skitmycket, haha! Efter detta har dom under resten av veckan satt sig nära oss och allra helst i position så de kan titta. Inte så att de sätter sig med ryggen mot liksom.. Sjukt störande! Till råga på allt kom han fram idag igen och sa hej. Och det värsta var nog att Maria inte var här... Jaja, man ska väl inte vara för elak och kritisk, men orka med efterhängsna människor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar