fredag 22 april 2011

Underbar dag!

Dagen har varit kanon! Först mys och grill ute i stugan, sen öl på uteservering med Denise!
Stugan är verkligen helt underbar, man slappnar verkligen av när man är där ute. Blir alltid lika trött, men det är ju skönt i och för sig. Där är som en fristad, ingen elektronik över huvud taget och kass teckning på mobilen, så man är ganska svår att nå, vilket i sig kan vara väldigt skönt!

Under eftermiddagen/kvällen har jag hängt med Denise och bara haft det gött, sådär gött som man bara kan ha det på sommaren (trots att det inte är sommar än) på en uteservering! God, kall öl, lite dooleys-kaffe på Denise balkong och sen tillbaks till Stars för ytterligare en öl. Riktigt nice!

Har dessutom fått jobb i helgen på 48an! Jobbar kväll lördag och söndag. Så sweet, storhelg och allt! Mitt kära bankkonto kommer tacka mig i maj när lönen kommer, får ju bara 4100 kr från CSN då, så alla pengar är välkomna. Så, dags för mig att krypa till sängs. Skönt dock att börja kl 14 imorgon. Ska inviga min cykel hade jag tänkt! Fick ju en cykel av mamma och Mats i examenspresent, men ett par veckor för tidigt :) Dom ansåg att det är ju nu jag behöver en cykel, och det har dom ju så rätt i. Nu gäller det att klara tentan så jag får min legitimation bara.

Här får ni se resultatet av mina inbjudningskort som är ivägskickade till familj och släkt. Mycket nöjd över resultatet faktiskt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar