fredag 1 april 2011

Minderårig

Jag har blivit ganska van vid att jag ser ung ut och att de flesta tror att jag är runt 20 år. Just nu är jag bara jäkligt trött på det. Okej att dom kollar leg på systemet, det är jättebra. Men när jag inte kan köpa Alvedon på Ica blir jag faktiskt trött och rätt så irriterad så denna gången sa jag "ja jag är ju inte under 18 i alla fall" till kassörskan lite irriterat när jag skulle rota fram plånboken. Jag är medveten om att det kan vara svårt att bedöma ålder, men jag känner lite att jag gärna vill se ut ungefääär så gammal som jag är, dvs. 25 år...

Nåväl. Idag kör jag och Maria vidare med kvalitetsgranskning av de sista artiklarna. Igår flöt det på bra så det kändes riktigt bra!
Idag är det dessutom sista betalningsdag till examensfesten och igår kväll när jag kollade saknades endast 8 st. Är rätt imponerad!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar