tisdag 12 april 2011

Tentaångest

Tentaångesten börjar komma som ett brev på posten. Har dock mest ångest över att jag inte har panik inför fredag när vi har vår NKSE. Måste erkänna att jag inte har pluggat särskilt mycket och har känt att jag inte kunnat egentligen. Men nu får jag väl bita i det sura äpplet och skylla mig själv... Känns som det kan gå hur som helst, och det skapar ju lite (läs: mycket) stress...

Vår examen har snurrat lite i mina tankar idag med. Måste fixa inbjudningskort och skicka ut snart och har börjat fundera på mat att bjuda på. Frågan är om det är billigast att göra själv eller köpa från något cateringföretag. Ska kolla över alternativen.

Jag och Maria är mycket nöjda över oss själva dessutom! Vi har skrivit färdigt resultatet idag! Känns skitskönt, känns inte som det är världens berg att bestiga längre nu. Dock får vi se på måndag när vi har mittseminarium, kan ju bli massa förändringar och klagomål..

Oooh, kom på att jag måste skriva GRATTIS till Angelica som fått jobb som områdeschef inom Äldreförvaltningen! Stort grattis till henne, hon är så duktig!

En tråkig nyhet är att stackars Gonzo, min äldsta katt, är sjuk, förmodligen en urinvägsinfektion. Ska till veterinären imorgonbitti, så hoppas han kan få hjälp.

Ja, inte mycket att rapportera idag, så det får blir ett tråkigt inlägg som detta ikväll :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar